torsdag 28 oktober 2010

rumshockey med Anette

Pappa o jag åkte in till stan själva.
Vi skulle först till BVC- Ulla för att mäta mitt huvud....
47,3 cm var det denna gången... inte så stor ökning så kurvan börjar plana ut lite :-D
Tant Ulla har ringt till dr uppe på 17 men inte fått nåt svar... så pappa ringde dit med.
Dr Jens ringde tillbaka... vi fick tid dit redan på  måndag :-D
Sen åkte vi till biltema för att köpa en tuta... den sätter man inte fast inne i bilen som mamma trodde *hi hi hi*

Idag var Anette hemma hos oss... det var mysigt...
Vi åt lite kaka...
Kag gillar INTE mandelkubbar.. neb tigerkakan var god :-D
Jag visade Anette mitt rum o vi spelade lite rumshockey... Tennisboll o papprör funkar perfekt...
Pappa fxade med bilen...
Den kunde "duta" (tuta) när han kom hem :-)

Mamma gjorde lite mat o "weuwa" skulle komma.... han kom bara en snabbis för han skulle hjälpa morbror Per...
Sen kom "momo", hon ville titta på tv- rummet som blev nymålat :-D
Jag var tvungen att visa henne mitt rum igen.

Pappa o jag gick upp för att sova o Jojo o mamma somnade nere ...
Go natt
<3

Dagens nya ord:
KAPPA - Klappa

Dagens favorit ord :
NENNI - Benny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar