lördag 23 oktober 2010

Lördag...

Det blev en rätt så bra natt.... jag vaknade inte så mycket... jojo sov hon med... hon tappade bara nappen ibland...

Jag vaknade redan vid 6... jag var tvungen att berätta en massa saker för mamma .... o så sov jag nån minut... sen pratade jag igen :-D
Vid  7 kom storasyster o vi låg o åratade lite med varandra... men för att pappa o bestefar skulle få sova lite så gick vi ner.
Vi myste med välling o kaffe

Jag tittade på Bumbibjörnarna... lite sådär halvt iaf....

Vinkade hejdå till dem när det var slut i alla fall :-)
Men sen kom " FÅRET SHAWN "

Han e en stoooor favorit å då sitter jag som klistrad :-D

Vi väckte pappa som fick sova länge idag...
Sen åt vi lite.
Mamma o pappa tyckte att jag behövde sova idag.... de tycker de oftare nu....
Innan så sov jag inte alls... men just nu verkar det som om jag behöver det lite ner igen... fast jag får bara sova 20-30 min ...
annars somnar jag inte förrän 9 på kvällen
Jag so,made med Jojos filt o måna , Jojos nalle.
På eftermiddan fixade pappa med frysen o jag o mamma gjorde chokladpudding :-D
Jag vispade o vispade... 
Sen fixade vi till aprikosmoset
Jojo gillade INTE aprikos..
Hom bara grimaserade o såg ut som en katt som h¨ller på att få upp en hårbll.
Mamma har sagt att vi ska testa igen imorron... men sen får det va...

Sen låg vi o myste lite i soffan... 
Det här kortet har jag tagit :-D 





Så här låter hon hela tiden :-D
Det är väl kul med nya ljud :-D

Pappa filmade när jag studsade i soffan med...
Jojo skrattar en massa.
Hon tycker visst att jag e skoj...
Den filmen sitter fast i pappas mobil...
Ska säga till honom att vi ska visa den imorron :-D

Vi fick korv med bröd o mos till kvällsmat.
Korv e jättegott
O så kan man *dott dott* (doppa) i ketchup mmmmmmm
Mos tycker jag inte sp mycket om.
Mamma o pappa drack *öl* ....

Alla gick upp o vi sa gonatt efter att pappa bäddat iordning min säng....
Så vi säger det till er med

1 kommentar:

  1. Oj då, det ser ut som om Alexandra vill hålla Jojo för munnen. får hon inte sova????

    SvaraRadera