fredag 15 oktober 2010

HÖSTFIX

Vi var ute i trädgården o fixade...
Vi städade bort en massa möbler... o så städade vi iordning i vårt "Taxihus"...
Längst in hamnade krukor o pool... längst ut hamnade snöskyffflarna o pulkorna :-D
Sen *kyklade* jag på min trehjuling, men jag har för korta ben för att det ska funka helt...
Jag *namnade* (ramlade), men slog mig inte så hårt...







Vi gick in o åt go middag - stekt potatis, biff o sås...
Jag *dott* (doppade) mina bitar i *kacka* (lingonsylt)
Sen gick vi upp.
Pappa o Josephine myste i min säng o jag o mamma duschade/ badade.
Medans mamma tvättade håret simmade jag till Afrika... jag simmade förbi hajar... o sen såg jag giraffer o elefanter... innan hon var klar hade jag simmat hem igen :-D

Vi myste lite framför tv:n

Jag var jättehungrig när vi kom ner... så jag fick lite välling...  flaskan tog bara slut... o så fyllde mamma upp ännu mer i den ... o det tog oxå helt slut...
190 ml hade jag druckit då :-D
Men sen orkade jag ingenting när pappa skulle ge mig lite kvällsvälling....

Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar