söndag 10 oktober 2010

Momo på besök

Idag skulle *Momo* komma.... jag har pratat om det hela dan :-D
O så har jag pratat om *Weu weu* ( bestefar) men mamma visste inte riktigt om han skulle komma idag eller imorron....
Idag har det hänt....
Maja, min bebis kräkte ner mig..*BLÄÄÄÄ*
o så bajsar hon hela tiden... måste byta på henne jämt...
Men hon är söt o snäll när hon får välling o sover

Vi städade lite... pappa dammsög o mamma torkade golv..
Mamma gick upp o då satt jag o pappa o läste bok... vi läste om farmor Anka o knattarna...
*hehe*.. visste ni att det är ANKOR....?
Nu vet jag det :-D

Jag hostar jättemycket... o det gör lite ont... mamma o jag har nog varit vakna halva natten... jag väckte storasyster med :-( ,men hon somnade om när mamma hämtade henne, kudden o katten :-D

*momo* kom o jag drog med henne upp för att titta på rummet...
Hon tyckte det var jättefint :-D
O hon tyckte att pappa vart duktig som byggt den fina sängen...
Vi fikade lite sen skulle mormor åka hem till Göran igen... o till den lilla söta katten Totiki.

Min mormor är snäll o mysig...
O så e hon rätt så skojig  så man kan skratta :-D

Hon tyckte oxå att min hosta var dum...
Mamma säger att hon ska ringa dr imorron.... men jag hade i alla fall ingen feber :-)

Ja nu sover de små... Josephine har inte hostat så mycket nu den sista timmen... får se hur det går i natt
Håll en tumme o en tå :-D

Hi5 Graphics

Hi5 Graphics

Puss o Kram

1 kommentar: