lördag 2 oktober 2010

GRÖT O KATTBLOGG

Idag väckte vi pappa sent... han hade jobbat lite...

Till brunch fick jag nåt klibbigt tjockt av mamma ... på en sked.....
Men ..... det var ju gott....
Finns det inte mer?????


Josephine fick lite havregröt... gjort på 1 mtsk vatten.... går ut lite mesigt :-D eftersom det är allra första smakisen :-D
Det sa bara slurp - HÄRLIGT!!!

Sen åkte vi bil o jag somnade...
Vaknade i Laholm när pappa kom bärandes på ett vitt skötbord...
Det ska vi ha på toan här nere :-D

Sen åkte vi till morbror Per....
De hade en JÄTTESÖT liten katt...
Han heter BAMSE
*JAG VILL OXÅ HA* :-D




2 kommentarer:

  1. Duktiga tjejer äter gröt:) Undrar om det var nåt gott kissen hade i sin matskål?? Kissen är ju jättesöt så jag förstår om du vill ha en också;)
    Ha det bra tjejer och hälsa mamma och pappa, Kramisar

    SvaraRadera
  2. Jodu Jojo..jag älskade oxå gröt när jag var liten..;-) Jag hade en liten docka (grötpojken) som satt på fatet när jag åt..:-)
    Alex, du är väl snäll mot Bamse? Dom kan ju rivas vettu..:-) Men du är väl alltid snäll tror jag..;-)
    Kramisar till er alla...

    SvaraRadera