torsdag 21 oktober 2010

Hemma hos Noomi

Vi fixade lite hemma o sen åkte vi in till stan... pappa skulle på möte o jag, mamma o Jojo skulle hälsa på hos Noomi :-D
Det var nästan ett helt år sen vi var där sist...
Jag blev lite blyg... o det var Noomi med...
Men hennes storebror Max bröt genast isen när han kallade mig Alexander o visade mig en massa saker :-D
Vi fikade lite sen lekte vi en massa...



Vi blev nog lite trötta så vi tiitade på *mu*- film (mumin)
De gillade oxå mumin... å så hade de ett jättefint muminhus som man kunde leka med.

Det var roligt att hälsa på Noomi... det tyckte mamma med... o vi bestämde att det inte behöver gå ett år till nästa gång vi ses :-D
Jojo fick en jättesöt röd bofy med lilla my på... o så fick vi fina underlägg :-D
Jag hade oxå fått med mig en pusselbit i min ficka... hmmm.. den måste vi lömna tillbaka...

Jag somnade i bilen på väg hem...

Jag blev supersur när jag vaknade när pappa bar in mig... men efter lite sockerkick med saft o ett rån med *blö* (smör) så var det lite bättre humör.

Weuwa hade måja färdigt så vi tog bort den dittejpade pappen
( det såg ut så här :-D

 )

Å så var vi tvugna att flytta spannar...


Jag blev riktigt trött av allt arbete....
Go´ natt

********************

Mamma var o snodde lite kort på Noomis mammas blogg :-/
Men det var fina bilder så :_D
Jag fick låna ett snyggt halsband av Noomi 

Noomi snodde min sutt heeeela tiden fastän hon hade en egen....
Kanske för att den var så snygg...? :-D

1 kommentar:

  1. Haha, vi får göra ett litet byte nästa gång vi ses: pusselbit mot en rund bebis-leksaksring! Den glömde ni! Det var roligt att ha er på besök, vi får se till att ses snart igen! :)

    SvaraRadera