fredag 22 oktober 2010

jag vs samuelsson och en torsdag

Vem hade vunnit tror ni????



*******************************
Idag var det upp som vanligt vid sju...
Jag o mamma var vakna ett tag innan.... sen hörde vi storasyster var vaken så vi gick in dit o sa hej o gomorron...
Pappa vaknade oxå o vi gick ner allihopa...
Vi hann aldrig slänga in möblerna i tv rummet igår så alla soffor o sånt stod fortfarande i biblioteket.
Vi satt där o myste o drack välling... mamma o pappa drack kaffe såklart.
Vi satte igång o jobbade hårt så att alla möbler skulle komma på plats.

Weuwa hade sovit hos morbror Per så han kom sen o vi åt lite frukost.
Bestefar måja lite mera - skåpsdörrarna blev grå...

Vårt rum är sååååååå snyggt nu :-D



I posten kom vårt senaste tradera fynd...
Pappa sa att vi SKA BARA HA DEN.....

Det är pappas favoritlag :-D

Idag åt jag gröt på eftermiddan istället...
Jag åt gröt gjoty på 5 ,sk pulver... det blir en hel vanlig djup tallrik
MUMS
Sen fick jag lite banan till efterrätt...
Annars har jag lekt lite med min fina Prussiluskan idag :-)



O vet ni vad....
Jag drar mig upp....
Inte bara till sittande utan helt upp på fötterna :-D
Jag står!!!
Å så satt jag själv idag... hela 4 sekunder...
Pappa sa att det tar 4 sekunder att ramla för mig *hi hi hi*
Min pappa e rolig... jag skrattar varje gång jag ser honom :-D

Jag somnade i pappas knä på förkvällen efter att jag varit arg som ett bi...
Go natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar