söndag 31 oktober 2010

Fredag

Mamma var arg på både mig o jojo  när vi gick upp... sen var hon arg på pappa med....
Henne ska man inte reta innan hon fått sitt kaffe idag :-/

Natten har ju mamma redan berättat om så det struntar jag i ... jag sov ju... som en ...Ööööh... Ängel :-D

Jag var vaken en del inatt....
Jag låg å babblade.... mina G´n e så roliga att säga... o  sen sa jag " PA PA"... mamma blev alldeles chockad :-D
Vi hade lite mysfrukost
Jojo åt gröt med aprikosmos till.
MUMS
Sen var hon mätt o go

Bestefar kom inom o drack lite "AH" (kaffe) o så ritade vi...
Jag målade av bestefars hand.

Mamma trodde att jag hade trampat i nåt blött eftersom jag hängde upp mina socka r så här
Till eftermiddagsfika fick jag bananpengar :-D

Jag hjälpte mamma att fixa till innan middan...
Jag dukade... men innan det så bubblade jag :-S
Vi fick god lax o potatis till middag... med massa citron o smält smör som man kan "DOTT DOTT" (doppa) i 

Vi hade ljusmys till middan med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar