fredag 17 september 2010

vilken dag :-D

Vi gick upp i vanlig tid men mamma var rätt trött. hon påstår att jag o syster varit lite halvjobbiga inatt....

När pappa kom ner åt vi frukost sen *kycklade* vi till affären med ett paket.


Jag ÄLSKAR att Kyckla med pappa :-D






Jag hjälpte mamma med disken...



Sen bakade vi pizza allihopa.




Jag har tränat på att stå en massa idag... det är jätteskoj... o självklart hjälper storasyster mig.

Mamma säger att jag varit duktig med maten idag...
Har hällt i mig 120-140 ml varje gång jag ätit... det e gott med mat :-D

Jaa det var våran dag det här...
Vi får väl se om vi trivs med denna nya sida....
Men visst har vi gjort den lite "vi"...
Jag valde layouten... hittade en bakgrund med gräs o himmel.. frågade Alexandra om vi skulle ha den.

-Näääää
Denna då... klickade upp denna rosa randiga fina saken...
-Jaaaaa :-D
Så självklart tog vi den.

Kram Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Det är kul att se vad ni hittar på...
    Aex är så duktig som hjälper både mamma och lillasyster ;-)
    Kram på er.. ♥

    SvaraRadera
  2. Alex ska det ju va..inte Aex..sorry ;-)

    SvaraRadera