fredag 15 oktober 2010

FREDAGSHEMLIS

Imorse när jag vaknade ropade jag "mamma"
Hon svarade "jaa"
A; "mamma?"
M; "Jaa"
A; "Ej"
M; Vill du ha hjälp?"
A; "Jaa"
Mamma kom in till mig o vi tog med kudde o katt.
I stora sängen sov den hostiga lillasystern så mamma sa att vi skulle viska...
Men sen vaknade Jojo o jag sa "HEEEEEJ"
Kl var 8,30 o vi låg o pratade o myste i en halvtimme... Jojo skrattar mest :-D

Vi städade undan lite leksaker o fixade lite...
Sen kom *momo* hon hade paket med till oss...
Jag fick en JÄTTEFIN klänning o Jojo fick en supersöt overall...

Sen kom *Weuwa* oxå :-D
Han hade oxå paket....
Är det vår födelsedag nu??????
Nää... vi e nog bara söta som få *hihihi*
Jag fick en ko- familj ( när mamma lekte med såna hette de forest family ) De var jättesöta :-D
O Jojo fick en bitring med armar o ben... hon kan hu behöva bita i nåt med sin lilla tand...

Jag kan sitta i min stol :-D
Det har jag testat idag...
Visst e jag stora tjejan :-D




Vill ni veta en hemlighet ....?
A; Sessa....
M; Äe du en prinsessa?
A; Jaa... (tänker efter ett par sekunder) Mamma sessa
Det visste ni inte va ...?
 :-D *hi hi hi*

Kram på er

1 kommentar:

  1. Klart det är prinsessor :)
    Jag har en här hemma oxå :)

    SvaraRadera