måndag 1 augusti 2011

På västra stranden

Vi gick ner bakom den stora skolan...
Mamma sa att den heter Kattegatt
Jojo tyckte det var skönt att sitta på filten utan kläder....
Sem kom hon ju på att det var ett perfekt ställe att gååååå
Hon stack ifrån mamma heeeela tiden :-D
Jag o Linda fixade i vattenkanten...
( mamma blir lite nostalgisk.. hon ska visa er sen...)
Sötaste Linda
Noomi o Max kom dit med... o en massa andra barn med :-D
Jojo gillade mest att gräva o vispa
Det gillar jag med...
Sen myste jojo lite
Jag grävde o skvätte sand så mamma fick säga till mig...
JAG ÄÄÄÄÄGA STANDEN
8jag älskar stranden)
Anki slappade i solen :-D
Jojo gjorde lite soppa
GJÄVA GJÄVA GJÄVA
TITTA HÄSTA......
(mamma gillade inte det)
Här är en massa av oss....
Jojo somnade en stund till slut
Vi tror attt det är Jocke vi fått med på bild :-D
Linda gjorde precis som pappa... o släpade sin fot så det blev en lång sandbana....
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

2 kommentarer:

  1. Vi har fått med oss en liten röd kopp och en grön spade hem... Är det ert? :) Vi får ses snart igen! Och nu vet ni ju var "vår" strand är, där kanske vi också kan ses igen någon dag?

    SvaraRadera
  2. Tack igen!! Det var så himla kul att träffa er IRL!!! Jättemysig dag på strande hade vi:) jag somnade nog... Märkte inte ens när du tog bilden... Kan ju meddela att den vita kroppen var aningens grisskär...
    Rödlix vandrarhem i Yvååker var helt suveränt!! Rekomendera d et till ALLA du känner som behöver bo!! TOPPEN!!
    KRAMAR från oss hemkomna 08-or:)

    SvaraRadera