onsdag 3 augusti 2011

Furran 2 - landlek

Vi fikade lite på äppelklyftorna som pappa hade packat till oss
Lucas for runt mest hela tiden :-D
Jag åkte motocykel
Lucas gungade sin docka Lotta...
O jag gungade jämte...
Sen gungade Lucas Jojo... o hon fick hålla Lotta

HELLO SIS!!!
Sen gungade jag Jojo med
Lucke in action :-)
Lucas klättrade på ställningen som spindelmannen...
O jag trillade för jag glömde släppa gungan :-/
Sen klättrade vi båda två :-D
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Man gör av med massor av energi när man badar (som ni) eller springer runt som jag. Då smakar det alltid gott med äppelklyftor, kladdkakekex, vatten och ett och annat russin.

    Det var mysigt att få hjälpa till och gunga Josephine.

    Dockan har förresten bytat namn till Emilia. Hon byter namn nästan varje dag.

    SvaraRadera