onsdag 10 augusti 2011

Habiliteringen

Mamma säger att jag ser ut som kiwi....
År vi lika :-D?
Pappa sluööe först till tandläkaren så då passade vi på att titta runt lite
Sanna sa
TITTA ALLA PRICKORNA
PRICK PRICK PRICK
Jag satt o tittade vad hon höll på med...
Jag chillar...
Först lekte vi lite i väntrummet på habiöiteringen...
Där var andra barn så då ville mamma inte ta kort

Sen kom tant Karin o hämtade oss...
Hon fixade till en stol så den passade mig o sen fick jag leka med en massa djur...
O sen med lite klossar... jag bygger två på höjden o sen river jag :-D
Jag fick leka med jätteroliga bollar som skulle ner i hålen o när de åkte ner kom de ut lika snabbt igen - den var jätterolig :-D
Sen fick jag pärla - lilla jag FICK pärla :-D
Å så fick jag rita o riva papper

Sen blev det tråkigt att sitta vid bordet så vi satte oss på en mysig matta på golvet...
Den var röd o fin
Jag fick leka med bollar
O vet ni vad???
Jag e suuuperduktig på att rulla o kasta boll
Så byggde vi lite LEGO
Fast den lilla högaffeln jag hittade var riktigt rolig att leka med :-D
Jag vände upp o ner på hennes leklåda... precis som hemma
Det var roligt hos tant Karin men i ett fingerknips blev jag trött o ville inte mer...
Då fick jag min sutte-lutt o fick krypa ner i vagnen....
Vad mamma o hon pratade om får mamma berätta.....
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar