fredag 12 augusti 2011

Med kompis på Furran

Noomi skulle med sin mamma o hämta en bil ganska nära hemma o då passade vi på att träffas...
Jag, Noomi o mamma Ika åkte i deras bil
Vi åkte såklart till Furran


Det är superskoj att bada med Noomi...
Hon älskar oxå vatten


Brrrrrrr o mmmmmmmm :-D


Jojo ramlade pladask med pannan i asfalten....
Stackars Jojo...


Mys mys


Sen var det bada igen...
Noomi ville inte ha på sin kalla våta baddräkt så hon fick låna mina spidermanbrallor :-D


När vi badat klart var det Furrans lekplats som gällde...


Jojo älskar ju oxå att gunga


Har ni sett vad lite folk det var där idag...






Vi sprang en massa med....


Jag traskade med långa kliv hemmåt sen..... o jag hittade nötter


Men jag fick inte äta dem för mamma :-(


Först var jag låååångt efter.... men sprang ikapp... o kom förbi :-D


Balansgång e oxå skoj


♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Ps; några av bilderna är lovligt snodda av Mamma Ika :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar