måndag 1 augusti 2011

Besök från nätet

Ja... så kom de äntligen....
Vi hade väntat hela daaaaan...
Linda skulle ju komma :-D
Linda är lika gammal som jag e ,,, nä förresten jag e nog typ 1 vecka äldre sisådät ;-)
Det var så att för typ 3 år sen så träffades våra mammor på internet på nåt de kallar ALLT FÖR FÖRÄLDRAR sen dess har de pratat om oss o annat på forum, FB o blogg.
Jag tyckte att det var kul att de äntligen kunde komma hit :-D
Vi fick jättefina presenter när de kom...
Jag fick en liten hello kitty....
Åh förlåt... " HALLON KITTY" heter det säger Linda....
Jojo fick en fin apa som Linda tyckte skulle heta Herr Nilsson.... vi får väl se om hon kan säga det eller den kommer få ett nytt namn.
O mamma fick en jättefin svart klocka....

Vi fick HAMBUJE till kvällsmat
MUMS
Jag o Linda fick ett eget bord...
Vi hade en egen liten tjejhörna...
Jojo ville nog oxå vara med men hon får vänta till nästa gång de kommer :-D -hon e ju bara bebis än....
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar