måndag 20 september 2010

lovely girls

Vi börjar med vad vi glömt berätta.
Igår degade jag o mamma...
Vi hade jätteskoj
Det här måste vi göra oftare...
Mamma sa att vi måste köpa lite "degredskap" ska bli spännande att se va d det är
:-D



Titta vad min mamma gjorde :-D
Den ligger på tork nu


Dethar varit en skön dag idag...
Lugnt o skönt..
Jag o Alexandra har diskat o lagat mat
Lekt o spelat spel...
Ut blev det inget av idag... det har öööst ner hela dan :-(
Puss min lilla söta syster :-D

Titta vad jag kan :-D

1 kommentar:

  1. Tror nog att du blir bagare när du blir stor.. Jättefin *gumma* ska det väl vara som mamma har gjort, kanske det är du Alexandra??
    Tänk vad lillasyster är duktig då, håller flaskan själv.
    Ha det så bra nu tjejer och hälsa mamma..
    Kram från tant Bätthan

    SvaraRadera