torsdag 30 september 2010

en dag hemma

Hejsan alla.... så jär såg mitt... o Jojos rum ut i morse...
Min pappa e jätteduktig på att fixa o bygga :-D

Fast den e ju lite hård... eller...???
Men annars i en väldigt bra "fajj-utan-att-det-gör-sp-hemskt-ont" - höjd

Visst e den stor o fin... sen ska den målas med nån hård färg som bestefar hade... tror jag...

Kolla in min fina body :-D

Jag fick tofs idag... den satt i i hela 10 minuter *hi hi hi*

Kolla in flyttlasset... jag o mamma fixade ihop det... mamma tycker det ska bli skönt att inte ALLA saker är nere i vårt "bibliotek"
*ta-ta* :-D
Mamma o storasyster hittade en kul sak som man kan titta på o bita i....
Storasyster hade visst den när hon var liten med... o vi har fått låna den av Lucas...

Jag var tvungen att hålla i Issi för han ville gunga mycket :-D
*hysssssscccchhhhhh* - *Ninna* sover
Kolla vad fint... det här är leksakshörnan - både  mina o Jojos

Nu sover de små söta tjejerna...
A har vaknat av en mardröm *AJ AJ AJ* sa hon.... hmmmm... hon kanske har ont någonstans...
Josephine har inte hostat lika mycket ikväll.. men har ätit lite dåligt.
Vi har ialla fall haft en bra dag hemma... trots en miljon utbrott av både mamman o den stora tjejen :-/
Jaja - vi e ju inte släkt för ingenting *hi hi hi*
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar