tisdag 28 september 2010

en helt vanlig tisdag...


Här ska min säng stå...
Mamma har frågat mig vid två olika tillfällen... o jag har sagt samma sida varje gång...
Så här blit det :-D
Pappa är i full gång med att bygga den nu...
Kanske blir den klar imorron... då kan ni få se :-D
 Jag hade en gose gos stund med ( från vänster ) Sol ( döpt idag ) blubb-blubb ( Jojos egentligen) Issi ( Isidor ) o Benny

Medans pappa höll på att såga, borra o låta en massa så fixade jag o mamma med tvätt... Jojo var på lite dåligt humör för hon e nog lite småsjuk...
Mamma skulle testa att ha henne på ryggen.. men det gick inte så bra...
Mamma o pappa skulle vilja ha en bärstol... som både jag o Jojo kan använda ibland...

Jag lånade storasysters säng o hon kastade en bitleksak i huet på mig :-(... men den var go att bita i sen :-D
Bara den där stora björnen inte lägger vantarna på den....


Jag gillar att läsa pappas kallepocket :-D

Fick på mig en ny pyjamas idag... som vi köpt av AFF- Carina...
Den var skön o mjuk - mamma gillar att det är dragkedja i :-D
Mamma tror att det är en 68... det behövdes bara ett vik :-D
Jag börjar bli stoooor

Mamma o jag busade lite innan läggdax...
men jag fick inte tag på kameran....


Nu sover de.... typ sött
Josephine hostar... men inte lika mycket som igår...
Idag blir det nog en välling i halvsovande tillstånd o en förhoppning om att den långa sovningen kan komma efter det :-D
Lever på hoppet till jag dör :-D :-D

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar