lördag 18 september 2010

Lördagen har gått...

som vanligt :-D har vi diskat...
Jag gillar det.
Jag o mamma diskade nog 100 nappflaskor...
Vi gjorde iordning en trolldeg med, den tänkte mamma att vi skulle ha imorron när pappa sover på förmiddan :-D
Vi åt lite plättar från igår...
JAG ÄLSKAR LÖNNSIRAP.
Jag vill gärna ha någon droppe på min tallrik så att man får äta det med fingret - MUMS

Jag har pratat med Anna idag... hon var superintressant...
Sen har jag stått upp, pussat o dregglat ner mamma o pappa o myst med storasyster
Ibland kan hon vara lite bufflig, men för det mesta så pussas vi o kramas :-D
Jag o mamma somnade i soffan idag... det var mysigt o jag sov nog i 2,5 timme :-D
Alexandra hade somnat i pappas knä...
Visst e vi härligt slappa :-D


Nu sover sessorna sött.
Alex gick med på att pappa la henne utan protester... hoppas att detta snart släpper.
Josephine fick en skvätt mat o somnade i min famn sådär gott...nu sover hon i vagnen i vardagsrummet
Go´natt alla <3

Lite bilder från idag...
SÅ SANT SÅ SANT


KOLL AV "TAMMY" EN SÖT LITEN TOMLIBO


*HÖRRÖ DU ANNA....*


PYJAMASGÄNGET













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar