torsdag 30 juni 2011

Sjukhuset... Del 2:3

Jag fick medicin...
Mamma la mig i vagnen för man blev lite seg av den.









Litr groggy


Vi fick vänta en stund på röntgen men jag var nöjd o sa aja baja tillen tant som satt o väntade...
Vi kom in i ett stot rum med massa vita människor o en stoooor vit grej i mitten.
Jag blev JÄÄÄTTEARG när mamma la mig på britsen o huvudet i en konstig kudde.
Mamma försökte vyscha mig till sömns men jag ville inte..
Den dåsiga medicinen blev lite slut o jag sparkade argt med benen.
De sa att de hade gott om tid så sköterskan som var med oss sprang o värmde vällingen som mamma hade med i kylväskan.
Jag drack den o sen Gick mamma runt med mig en liten stund o nynnade lite.
Till slut orkade jag inte hålla ögonen öppna... Jag somnade.

Undersökningen gjordes... Vi gick till avd 63.. Där vi var för några veckor sen.










Nu sitter vi på balkongen...
Jag fick en kaffe o jojo sover gott :-)



♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv