fredag 10 juni 2011

På Östra stranden

Efter stan skulle vi till stranden....
Mamma ville gärna ha en mjukglass
Jag smakade mest på mammas hela tiden....
Så mamma smakade lite av tant Mary P´s istäkket
mmmmmmm det var gott :-D
Pappa tog kulglass istället...



Sen drack jag lite cola.. typ slusch (?)

Jojo somnade ju lite konstigt igår så hon var trött o somnade igen....

OJ TITTA SPILLDE
MINA KLADDI

När allt var uppätet så gick vi ner till stranden...
Mamma tog av min kjol så att jag skyulle kunna känna på vattnet...
Jag sprang ut o
OPSAN
Jag doppade mig med blöja o tröja....
Det tycker jag ju att mamma o pappa hade kunnat räkna ut med lillfingret ;-)

HÄLIT BADA HAVE


Mamma hade lagt med ett påslakan som Jojo kunde ha som täcke... det var ju rätt varmt...
Det kunde användas som handduk... o sen hade mamma ialla fall stoppat ner ett par extra byxor så dem fick jag ha nör vi skulle till affären....

När vi kom hem var vi lite trötta allihopa....


Mamma gjorde välling o inom kort sov jag....
Det var lite värre med systern :-/

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv