torsdag 9 juni 2011

PÅ FUJJA MALI


På eftermiddan på nationaldagen packade vi en oicknick o gick till Furran...
Jag visade Malin mitt o Jojos dagis
Tror nog hon tyckte det var fint :-D
Det var mycket folk på badet, men vi hittade en skön skuggig plats inte allt för långt från min pool :-D
Innan jag ens fått av mig kläderna ville jag i...
Jojo hade det skönt på filten
Hon mumsade gära kex :-D
Jag badade först med pappa o Malin...
Malin var lite mesig först men sen satt även hon i vattnet :-D
Jag badade med mamma i stora barnbassängen o hppade från kanten - både med o utan badringen....
Det e bara roligt att doppa sig helt :-D
Jag e ett riktigt vattendjur :-D

Sen badade jag med Malin o pappa i stora, jäääättestora poolen...
Jag fortsatte såklart att hoppa.... både med o utan badring här med...
Malin såg lite orolig ut när jag hamnade långt under vattnet
Men jag simmade bara upp hostade o fräste lite o ville hoppa mer....

Precis när badvakterna sa att det var dax att gå upp ur bassängen så hämtade pappa mamma så hon kunde ta med kameran...
Så här såg jag o bästa Malin AKA Mary Pop ut :-D






♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv