tisdag 8 februari 2011

igår på sjukhuset

Vi satt å väntade på pappa o storasyster som hade kört iväg på ett ärende...
Det var då den konstiga tanten kom....

När de kom tillbaka tog vi en fika medans vi väntade på att kl skulle gå...
Jag fick lite välling...

Jag var duktig sa de på röntgen ...
Jag skrek bara 10 sek när de la mig på britsen... det var värst...
De tog bara en bild... för jag låg stilla o fint...
Alex var kvar ute med mamma ... hon ritade en tjej på mammas tel...

Sen promenerade vi en bit o kom till ortopeden...
Han hade en annan patient så det var en snäll tjej i vitt som hämtade en leksakslåda till storasyster


Jag satt i pappas knä...
Han vände mig upponer o det var suuuuperskoj...

Sem kom dr o böjde o vred på mina ben
Han sa att mina ben var bra :-D
Så nu fick vi göra vad vi ville med skenan....
Han visade en bild på hur mina ben sitter ihop

Puss ♥ kram

1 kommentar:

  1. Hej på er.. Den där konstiga tanten ska ni inte bry er om.. en del är ju bara såna..
    Tycker också att du var duktig, förstår att det var lite läskigt att behöva lägga sig på den där britsen.. skönt att allt har blivit bra med dina ben så du slipper den där skenan nu :)
    Men vilken buspappa du har som vänder upp och ner på dig ;)
    Vilken fin tjej storasyster ritade på mammas telefon, hon är ju en riktig konstnär tycker jag..
    Ha det jättebra nu både du och storasyster.. hälsa mamma och pappa..
    Puss och kram på er från / Tant Bätthan

    SvaraRadera