söndag 21 november 2010

Ögondoktorn...

Vi var hos doktorn som lyser i ögonen idag.... hans glas som han tittar igenom var jättefint... det ville jag ha... men fick inte det o så blev dr tvungen att torka av det ett par ggr efter att jag fick fatt i det :-D
Han tittade o tittade.... men hittar inget som är fel...
De tror arr ögon¨ålprna är lite grunda , det är därför det ser ut som om jag stirrar mycket... för att ögonlocket inte går ner som det ska....
Mamma tycker inte att det är lika "illa" som det varit innan..
För visst kan jag få en elakt stirrande blick, men det är inte hela tiden...
Dr sa att så länge inte ögat blir torrt o rött är det ingen fara... blir det det så ska vi ringa igen....
Vi behöver inte springa där hela tiden :-D
CHECK!!!
Det var en sak till att bocka av listan :-)

Jag har fått smaka lite på havrevälling... det var inget gott... den e inte helt slät så mamma tror att det e därför....
Tycker inte det är så himla spännande med ersättningen längre.
Mamma tycker att det blir lite för dåligt med mat så hon testar en massa ....
Hon böandade ut havrevällingen med ersättning.... då var den i alla fall goare... men , nä....

Har oxå fått prova lite köttfärsås... det var bara sådär....
Klumpar i det med :-(
Jag äter helst gröt :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar