onsdag 24 november 2010

Min tand e ond den e jätte ond

Mamma gjorde om sången lite....
Mib tand gör verkligen ont.
Jag e sur o grinig o vill helst inte äta....
Fick en panodil på förmiddan p då blev det lite bättre....

Vi slapp bvc tiden idag med... eftersom jag e lite febrig o mamma o pappa inte vet om det är förkylningen eller tanden o om snoret är från förkylningen eller för tanden så avvaktar vi ett tag till... ny tid på måndag...Samma dag som vi ska till Göteborg :-/
Vi måste ha världens smidigaste BVC...
Tant Ulla verkar vara bra o numera kan vi maila dem... supersmidigt.
Pappa mailade sent igår o tant Ulla ringde idag på morgonen....
Har man frågor kan man maila istället för att sitta o vänta i tel.
Mamma tycker att det verkar vara jättesmidigt :-D

Bestefar kom inom en sväng för att säga hej o jag kan dra honom i skägget ;-)
Vi åt lite överbliven tårta o sen sa vi hej då till pappa ...
Han ska till Stockholm ett par dar :-(

Jag, mamma o stprasyster gick ner till affären...
Mamma blev lite arg på Alex som helt slutat lyssna.... mamma ångrade att hon inte tagit dubbelvagnen....
Jag somnade på vägen hem...

Vi åt lite kvällsmat - gröt för min del
o sen skulle vi sova....
Jag fick somna jämte storasyster...
Zzzzz Zzzzz Zzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar