måndag 30 maj 2011

Till badet

Ääääääntligen var det dax...
Vi packade väskan o vagnen sen gick vi...
Vi var Tickivakt oxå så hon fick följa med...
Jojo myste på vägen
Mamma tyckte vi var så söta där vi gick o pratade
Vi tog skogsvägen... den e mysig o har en lååång bro
Jojo somnade
KOLLA KOLLA KOLLA
MASSA VATT
HOPPA KANTEN
Brrr... det var lite kallt.
Sen skuttade jag bara i :-D
Det var hääärligt
Vi badade i stora barnpoolen med.
Ser ni.... vi är de enda här....
Förutom en gubbe som simmade lite.
Jag o mamma plaskade runt som krokodiler...

Jojo testade med....
Hon doppade benen 2 ggr :-D

Så här tomt var det :-D

Jojo satt o kollade in mig o pappa när vi var på lekplatsen o gungade...


Vi kollade in pappa o jojo när de chillade på bänken
Jag var bara tvungen att känna på vattnet igen....


Det var såååå sköbt att bada....
Jag kunde ha badat hur länge som helst :-D

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Ensamma på badet!? Det lär väl inte hända efter att alla stora barnen slutat skolan. Ni får njuta medan det varar.
    Söt badbyxa/kjol du har Alexandra.
    Duktigt av Josephine att doppa benen. Snart plaskar hon nog också.

    SvaraRadera