onsdag 13 juli 2011

Besök av Noomi Max o mamma Ika

Vi hade tänkt möta dem på furran idag, men både Noomi o Max sa att det var sååå kallt... så de fick komma hem till oss istället....
Först fikade vi lite bullar te o kaffe
Sen gick vi ut o lekte i trädgården...
Vi testade tandemklättring
Bilder från andra hållet får ni se när mamma Ika lagt in dem o vi snor dem :-D
Noomi gillade min vagn o körde runt med lilla My o Luci
Rockringarna var ett hett ämne... speciellt den lila ... o många bittra tårar föll pg av den.
( jag var lite trött )
Vi körde hårt på tandemstilen :-D
Det är bra att hjälpas åt
Många saker var fel... men som sagt så var jag nog rätt trött....
Jag var ju uppe redan 6,30
Jojo hittade en snygg mugg
O när jag väl fick tag på båda ringarna skulle jag hänga upp dem ordentligt så ingen bara kunde komma o ta dem...
Noomi o Luci - Jojos katt
Vi hjälptes åt med vagnen igen
Det blev ny sorg när de skulle hem...
Genom tårarna vinkade jag o sa tyst "SES ANNAN DAG NOOMI
JAG ÄGA NOOMI ( jag älskar Noomi)"
Jojo stog oxå o vinkade till våra gäster...
Vi fixade lite, men humöret blev inte mycket bättre.
Vi gjorde välling o gick upp
18,40 sov Sanna o 18,50 sov Jojo
Tröttisar :-D

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Nu har jag snott dina bilder och lagt ut dem på min blogg! :) Tack för idag! Noomi somnade också så fort hon kommit hem! :)

    SvaraRadera