söndag 5 december 2010

FRI SOM EN FÅGEL....

Vi har sovit som.....
Nä det e fel...
Vi har inte sovit...
Inatt var det illa...
Skena + lita vanligt vill inte sova slutade med att vi SATT uoo nere i soffan till kl var 3,20 - då somnade skrutten.... för att vakna till ett par ggr för att nappen ramlat ur.. o sen vaknade hon helt vid 5,40 :-(
Hon fick en välling efter ett byte av blöja... som sen behövde bytas direkt efter vällingen med.... så smidigt när skenan ska av o på  så där.
Vi somnade igen vid 7-7,30 o sen kom Alex o pappan ner.
Så jaa... en tre timmar blev det i alla fall...
Men söta 'lsklingen skickade upp mig i sängen o jag sov tre timmar till -
UNDERBART

Jag o pappa gjorde välling o sen fick jag titta lite på Nånna :-D <3
När mamma kom ner åt vi lite o sen var jag ite en liten svämg med pappa ...
Vi skottade lite men pappa bara hosta...
Mamma tog det som var kvar sen....
Hon tyckte bara att det var härligt att vara ute i snön...
Här e JÄTTEMYCKET snö :-D

Jag var inte trött när Alex skulle lägga sig...
Jag o pappa åt lite gröt medans de andra var uppe...
Sen fick jag vara
FRIIIIIIIIIII


Jag ÄLSKAR att ligga på golvet o fippla med tårma :-D
Jag var lycklig o mamma var oxå lycklig...
Jag hade lite slagsmål med min nalle Måna med


Mamma o pappa testade nåt de kallade 2 minuter i taget eller nåt...?
De har en egen version av det hela...
Mamma skvallrar säkert mer om det på sin egen blogg :-D
Nu sover jag iaf.
zzzZzzznarkis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar